Du kan returnere varer innen 100 dager dersom de fortsatt er i sin originale forseglede pakke.
Hvordan returnere jeg?
1. Logg inn på din konto
2. Gå til 'mine returer'
3. Klikk 'opprett retur'
4. Følg instruksjonene og spørsmålene på skjermen
Den nettbaserte prosessen vil veilede deg gjennom stegene.
Din retur vil sendes til vårt team for godkjenning.
Når den er godkjent, vil du få beskjed om å sende varen(e) til oss, og bruke en polstret konvolutt eller sørge for at produktene er godt pakket for å beskytte dem under transport. Vi anbefaler å bruke sporet posttjeneste. Hvis varene blir tapt eller skadet under transport, kan vi ikke refundere deg.
Vennligst ikke send varer som ikke er godkjent eller som venter på godkjenning.
Ikke-EU-land
Følg tollprosedyrene i ditt land når du skal sende noe til oss. Du må fylle ut en tolldeklarasjon som skal festes til returen. Dersom den er ufullstendig eller ikke sendt, kan tollen stoppe og returnere pakken til deg. Tolldeklarasjonen og fakturaen for bestillingen må festes på utsiden av pakken, og skjemaene må være synlige for tollen.
Tilbakebetalinger går tilbake til den opprinnelige betalingsmetoden når varen eller bestillingen er mottatt av vårt team, og våre returkrav er oppfylt. Tilbakebetalingen tar mellom 1-6 dager, avhengig av din konto og betalingsmetode.
Vi tilbyr ikke erstatning. Du kan imidlertid returnere varene dine innen 100 dager etter at du har mottatt bestillingen, for å få tilbakebetaling, forutsatt at de er i sin originale emballasje, forseglet og uåpnet.
Trenger du mer hjelp?
Vennligst send oss en e-post med all relevant informasjon, inkludert bestillingsdetaljer, e-postadresse og bilder eller videoer av de defekte varene.
Eller send oss melding direkte
Vi svarer på alle meldinger innen 24 timer, mandag til fredag. Alle meldinger sendt i helgen besvares neste virkedag.