Retur of refusjon

Du kan returnere varer innen 100 dager dersom de fortsatt er i sin originale forseglede pakke. Hvis pakken er åpnet, kreves det godkjenning fra vårt kundeserviceteam for retur.

1. Legg varen i en polstret konvolutt. Hvis den blir skadet under frakt, kan vi ikke refundere deg. Vennligst ikke bruk samme emballasjen som den kom i, da den er kun egnet for engangsfrakt

2. Last ned, skriv ut og fyll ut vårt returskjema, og legg det den polstrede konvolutten. Vår adresse står på skjemaet. Fyll det ut og send det sammen med produktene du returnerer.

- Hvis du er fra et land utenfor EU, må du fylle ut et tolldeklarasjonsskjema som skal vedlegges returen. Hvis det er ufullstendig eller ikke sendes, kan tollmyndighetene stoppe returen og sende pakken tilbake til deg.

- Tolldeklarasjonen og din bestillingsfaktura må festes på utsiden av pakken. Skjemaene må være synlige for tollmyndighetene.

Send pakken din til oss. Vi anbefaler å bruke en sporbar posttjeneste. Hvis den blir borte på vei til oss, kan vi ikke gi refusjon.

Tilbakebetalinger går tilbake til den opprinnelige betalingsmetoden når varen eller bestillingen er mottatt av vårt team, og våre returkrav er oppfylt. Tilbakebetalingen tar mellom 1-6 dager, avhengig av din konto og betalingsmetode.

Vi tilbyr ikke erstatning. Du kan imidlertid returnere varene dine innen 100 dager etter at du har mottatt bestillingen, for å få tilbakebetaling, forutsatt at de er i sin originale emballasje, forseglet og uåpnet.

Trenger du mer hjelp?

Vennligst send oss en e-post med all relevant informasjon, inkludert bestillingsdetaljer, e-postadresse og bilder eller videoer av de defekte varene.

Eller send oss melding direkte

Vi svarer på alle meldinger innen 24 timer, mandag til fredag. Alle meldinger sendt i helgen besvares neste virkedag.