• 30 dagers returrett
    Få smykkene i hånden og vurder selv
  • Gratis frakt
    Ved ordre over 299,- kr. Ellers 29,- kr. i frakt
  • Rask frakt
    2-5 dagers levering til hele Norge
  • Godkjent av Klarna
    Fast Klarna gebyr: 19,- kr.

Kjøpsbetingelser

Hos BodyMod forsøker vi å levere inspirerende piercingsmykker til deg og enhver annen som kan ha interesse for body modification og piercinger. Men samtidig hater vi også kjedelige juridiske tekster. Derfor har vi forsøkt å holde dette så kort som mulig.

Frakt & Levering

Hvis du bestiller før 14:00 gjør vi vårt beste for å få din ordre sendt samme dag. Dette gjelder alle hverdager.*
Vi gjør vårt beste for å kunne levere dine varer med relevante leveringsmetoder. Du kan se hvilke og deres forventede leveringstider ved å følge denne linken.
Du velger din ønskede leveringsmetode ved siste trinn i bestillingen.

*Betalingen skal være godkjent før dette tidspunkt. Du kan alltid finne en liste over de dagene vi ikke sender ut varer, via denne linken.

Håndtering av personlige opplysninger

For å gjøre en bestilling hos BodyMod trenger vi diverse informasjon om deg. Som f.eks. din email, så vi kan sende deg en ordrebekreftelse. Din adresse så vi kan sende deg din bestilling osv. Dette er temmelig standard og du kan se all informasjon vi har på deg her på vår hjemmeside.
Du behøver ingen konto for å handle hos oss første gang. Har du ingen, blir en konto automatisk opprettet. Login-informasjon blir automatisk sendt til deg etter denne er opprettet. Fra denne kontoen kan du se all den data vi har lagret fra deg og du kan få det slettet når du enn måtte ønske det. Ta bare kontakt med oss via denne linken.
Vi vil dog anbefale at du beholder din konto, siden den har en rekke fordeler. Den lar deg lett holde øye med dine bestillinger, den gjør kundeservice enklere, du kan styre abonnementet på våre nyhetsbrev osv. Og det koster deg ikke en krone.

Ut over den informasjonen du har opplyst oss, bruker vi også cookies og sporer din IP. Cookies blir primært brukt til å få siden til å fungere. F.eks. til å huske hva du har i din kurv.
Men vi bruker dem også til å analysere bruken av vår hjemmeside og til å optimere våre annonser. Så det er ikke noe fancy med det, men som enhver annen nettbutikk, så fungerer siden kort sagt ikke uten.
Din IP har vi bruk for til å unngå eventuelle forsøk på svindel. Dette styres av vår automatiske svindel-kontroll, som måler risiko og spotter potensielle problemer med diverse kontoer.

Du kan være sikker på at vi alltid holder din data sikker. Vi gjemmer kun det som er nødvendig og dette er kun tilgjengelig for personale med absolutt behov for tilgang. Med andre ord, så lar vi aldri andre se eller bruke din data. Din data er plassert og sikkerhetskopiert på krypterte servere.

Skulle du på noe tidspunkt få behov for å vite hva vi har lagret om deg, skal du være velkommen til å ta kontakt med oss og vi vil med glede hjelpe deg.

Retur, klage og defekt

Når du handler hos BodyMod, får du automatisk 30 dages returrett. Perioden fastsettes ut fra når du mottok din bestilling.

Hygiene er en av våre prioriteter her hos BodyMod. Derfor selger vi aldri enheter som har vært i bruk hos andre kunder. Vi sender alle våre deler i klare, gjennomsiktige, tynne, lukkede poser, så du kan være sikker på at du ikke mottar noe som har vært i kroppen hos en fremmed.
På grunn av våre strenge krav til hygiene, er det viktig for deg å vite, at hvis du åpner den lukkede pose, så frafaller retten til returperioden og varen kan ikke returneres. Inspiser derfor alltid varen grundig før du åpner posen. Vi håper at du forstår hvorfor vi har disse strenge kravene og at du også setter pris på at vi ikke forhandler varer som har vært i bruk hos en fremmed.
Du har dog fortsatt to års reklamasjonsrett, hvor du kan klage på produktet og de obligatoriske seks måneders garanti ifølge EU’s retningslinjer.
Hvis du oppdager et problem med produktet ved mottakelse, er det viktig at du dokumenterer dette og kontakter oss før du åpner posen.

Hvis du ønsker å returnere ditt kjøp, så følg vennligst denne linken. for instruksjoner.

Hvis et problem oppstår etter at du har åpnet posen, vil dette bli behandlet som en vanlig reklamasjonssak. Men legg merke til at vi ikke dekker skader som er forårsaket av brukeren samt at vi ikke kan hjelpe såfremt du har mistet en kule eller en annen del. Det er ditt ansvar å sørge for at alt er skrudd korrekt sammen og at kulene/låsene ikke er spent for hardt eller løst.

Hvis du ønsker å klage på våre avgjørelser og kundeservice, kan du lett åpne en sak hos ODR (Online Dispute Resolution Center). Dette er en EU styrt, upartisk klageenhet som behandler slike saker.

Bestilling og betaling

Vi gjør vårt beste for å gjøre betalingsprosessen så lett som mulig. Vi forsøker også å levere så mange relevante betalingsmuligheter som mulig. Vi bruker de nyeste betalingsteknologier for å gjøre det hele så lett og sikker som overhode mulig.

Derfor arbeider vi også tett sammen med to av de største betalingsformidlerne i Europa, for nettopp å forsikre at du får de beste mulighetene og det høyeste kvalitetsnivå av sikre betalingsmetoder.
Betaler du med kredittkort, trekker vi ikke pengene fra dette før din ordre er avsendt.

Produktinformasjon

Vi strever for å gi deg så grundig og presis produktinformasjon som mulig. Vi synes simpelthen at det er sunn fornuft, at hvis vi leverer deg den korrekte informasjonen, så kan du gjøre en informert avgjørelse.
Men legg også merke til at noen ganger kan det oppstå mindre variasjoner. Spesielt når det kommer til organiske varer. Materialer som stål er utrolig presise og det skjer ytterst sjeldent at vi gir feil informasjon relatert til slike smykker. Vi er dog kun mennesker, så vi gjør vårt beste. Men skulle du ha spørsmål eller mistanke om feil informasjon fra vår side, så ta gjerne kontakt med oss.