For å laste ned fakturaen, vennligst logg inn på nettkontoen din og gå til «Min bestilling». Der kan du se bestillingen din og laste ned fakturaen.
Sjekk at varene dine gjelder for kampanjen. Hvis de ikke er inkludert i kampanjen, forklarer dette hvorfor koden ikke fungerer. I tillegg kan kampanjer vanligvis ikke kombineres dersom varene allerede er rabatterte.
Velkomstkoden er kun gyldig for førstegangsbrukere på utvalgte varer (varer som 14K gull er ikke inkludert. Den fullstendige listen finner du i e-posten din). Sjekk også søppelpostmappen din. Hvis du ikke mottar koden innen 30 minutter, kan det hende at du har skrevet inn e-postadressen feil. Vennligst skriv den inn på nytt.
Trenger du mer hjelp?
Vennligst send oss en e-post med all relevant informasjon, inkludert bestillingsdetaljer, e-postadresse og bilder eller videoer av de defekte varene.
Eller send oss melding direkte
Vi svarer på alle meldinger innen 24 timer, mandag til fredag. Alle meldinger sendt i helgen besvares neste virkedag.