Levering og sporing

Du kan spore bestillingen din ved å klikke på "Spor ordre"-lenken i forsendelses-e-posten du mottok etter at bestillingen din ble fullført. Hvis sporingen ikke har blitt oppdatert på logistikkleverandørens nettside, er det ingen grunn til bekymring! Vennligst vent noen dager til oppdateringene vises.

Vi prioriterer å sende alle bestillinger innen 24 timer etter mottatt betaling. Dette gjelder mandag til fredag, unntatt offentlige helligdager. Vær oppmerksom på at vi holder stengt i helger og på helligdager.

Leveringstiden avhenger av fraktmetoden som velges ved kassen. For mer informasjon, besøk vår side for leveringsinformasjon.

Hvis du bestiller til et land innenfor EU, påløper det ingen ekstra kostnader eller avgifter etter at bestillingen er fullført. Kunder som bestiller fra land utenfor EU, kan være pålagt å betale ekstra skatter og avgifter før bestillingen kan leveres.

Vennligst vent noen dager til. Noen ganger blir bestillingen levert senere enn det sporingen viser. Sjekk også med naboer i tilfelle de har tatt imot eller mottatt den ved en feil.

Trenger du mer hjelp?

Vennligst send oss en e-post med all relevant informasjon, inkludert bestillingsdetaljer, e-postadresse og bilder eller videoer av de defekte varene.

Eller send oss melding direkte

Vi svarer på alle meldinger innen 24 timer, mandag til fredag. Alle meldinger sendt i helgen besvares neste virkedag.