Send en e-post med emnet "B2B-konto" til [email protected] med ditt MVA-nummer og dine sosiale medieprofiler. Vi bruker denne informasjonen for å sikre at du er kvalifisert for en bedriftskonto.
Hvis du har prøvd å gjenoprette passordet ditt, men fortsatt har problemer med å logge inn på kontoen din, vennligst prøv å tømme alle informasjonskapsler knyttet til Bodymod og systemets cache. Hvis du fortsatt har problemer, kan du kontakte kundesupportteamet vårt.
For å slette kontoen din, gå til fanen "Personverninnstillinger" i "Min konto". Vær oppmerksom på at kontoen ikke kan slettes hvis du har noen utestående bestillinger eller returer.
For å melde deg av, må du gå til fanen "Kontaktpreferanser" i "Min konto", fjern avmerkingen i avkryssningsboksen "Generelt abonnement", og bekreft handlingen.
Trenger du mer hjelp?
Vennligst send oss en e-post med all relevant informasjon, inkludert bestillingsdetaljer, e-postadresse og bilder eller videoer av de defekte varene.
Eller send oss melding direkte
Vi svarer på alle meldinger innen 24 timer, mandag til fredag. Alle meldinger sendt i helgen besvares neste virkedag.